Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Войнаренко, Сергій Михайлович - Формування рекламної стратегії в маркетинговій політиці підприємств мобільного зв'язку
Войнаренко, Сергій Михайлович - Формування рекламної стратегії в маркетинговій політиці підприємств мобільного зв'язку
Автореферат/Дисертація
Автор: Войнаренко, Сергій Михайлович
Формування рекламної стратегії в маркетинговій політиці підприємств мобільного зв'язку : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2016 г.
ISBN відсутній
Автор: Войнаренко, Сергій Михайлович
Формування рекламної стратегії в маркетинговій політиці підприємств мобільного зв'язку : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2016 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 218050
Главный филиал
Войнаренко, Сергій Михайлович.
Формування рекламної стратегії в маркетинговій політиці підприємств мобільного зв'язку : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Сергій Михайлович Войнаренко, Одес. нац. політехн. ун-т.– Одеса : [б.в.], 2016.– 21 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 218050
Главный филиал
Войнаренко, Сергій Михайлович.
Формування рекламної стратегії в маркетинговій політиці підприємств мобільного зв'язку : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Сергій Михайлович Войнаренко, Одес. нац. політехн. ун-т.– Одеса : [б.в.], 2016.– 21 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).