Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Радько, Анна Олександрівна - Формування інформаційного маркетингового середовища діяльності підприємства
Радько, Анна Олександрівна - Формування інформаційного маркетингового середовища діяльності підприємства
Автореферат/Дисертація
Автор: Радько, Анна Олександрівна
Формування інформаційного маркетингового середовища діяльності підприємства : автореф. дис. … канд.екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2016 г.
ISBN відсутній
Автор: Радько, Анна Олександрівна
Формування інформаційного маркетингового середовища діяльності підприємства : автореф. дис. … канд.екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2016 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 220860
Главный филиал
Радько, Анна Олександрівна.
Формування інформаційного маркетингового середовища діяльності підприємства : автореф. дис. … канд.екон. наук : 08.00.04 / Анна Олександрівна Радько, Нац. ун-т водного госп-ва та природокористування.– Рівне : [б.в.], 2016.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 220860
Главный филиал
Радько, Анна Олександрівна.
Формування інформаційного маркетингового середовища діяльності підприємства : автореф. дис. … канд.екон. наук : 08.00.04 / Анна Олександрівна Радько, Нац. ун-т водного госп-ва та природокористування.– Рівне : [б.в.], 2016.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).