Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Аль-Газу Алі Ахмед Мохамед, - Маркетингова стратегія виходу українських промислових підприємств на ринки країн Близького Сходу
Аль-Газу Алі Ахмед Мохамед, - Маркетингова стратегія виходу українських промислових підприємств на ринки країн Близького Сходу
Автореферат/Дисертація
Автор: Аль-Газу Алі Ахмед Мохамед,
Маркетингова стратегія виходу українських промислових підприємств на ринки країн Близького Сходу : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2017 г.
ISBN відсутній
Автор: Аль-Газу Алі Ахмед Мохамед,
Маркетингова стратегія виходу українських промислових підприємств на ринки країн Близького Сходу : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2017 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 226336
Главный филиал
Аль-Газу Алі Ахмед Мохамед.
Маркетингова стратегія виходу українських промислових підприємств на ринки країн Близького Сходу : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Аль-Газу Алі Ахмед Мохамед, ДВНЗ "Донец. нац. техн. ун-т".– Покровськ : [б.в.], 2017.– 24 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 226336
Главный филиал
Аль-Газу Алі Ахмед Мохамед.
Маркетингова стратегія виходу українських промислових підприємств на ринки країн Близького Сходу : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Аль-Газу Алі Ахмед Мохамед, ДВНЗ "Донец. нац. техн. ун-т".– Покровськ : [б.в.], 2017.– 24 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).