Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Зайцев, Юрій Олександрович - Маркетингово-збутові стратегії аграрних підприємств: теорія, методологія, практика
Зайцев, Юрій Олександрович - Маркетингово-збутові стратегії аграрних підприємств: теорія, методологія, практика
Автореферат/Дисертація
Автор: Зайцев, Юрій Олександрович
Маркетингово-збутові стратегії аграрних підприємств: теорія, методологія, практика : автореф. дис. … д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2017 г.
ISBN відсутній
Автор: Зайцев, Юрій Олександрович
Маркетингово-збутові стратегії аграрних підприємств: теорія, методологія, практика : автореф. дис. … д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2017 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 225243
Главный филиал
Зайцев, Юрій Олександрович.
Маркетингово-збутові стратегії аграрних підприємств: теорія, методологія, практика : автореф. дис. … д-ра екон. наук : 08.00.04 / Юрій Олександрович Зайцев, Харків. нац. техн. ун-т сільського госп-ва ім. П. Василенка.– Харків : [б.в.], 2017.– 36 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 225243
Главный филиал
Зайцев, Юрій Олександрович.
Маркетингово-збутові стратегії аграрних підприємств: теорія, методологія, практика : автореф. дис. … д-ра екон. наук : 08.00.04 / Юрій Олександрович Зайцев, Харків. нац. техн. ун-т сільського госп-ва ім. П. Василенка.– Харків : [б.в.], 2017.– 36 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).