Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Сиваченко, Олександр Вікторович - Використання маркетингових комунікацій на засадах стимулювання збуту продукції підприємств машин...
Сиваченко, Олександр Вікторович - Використання маркетингових комунікацій на засадах стимулювання збуту продукції підприємств машин...
Автореферат/Дисертація
Автор: Сиваченко, Олександр Вікторович
Використання маркетингових комунікацій на засадах стимулювання збуту продукції підприємств машино... : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2017 г.
ISBN відсутній
Автор: Сиваченко, Олександр Вікторович
Використання маркетингових комунікацій на засадах стимулювання збуту продукції підприємств машино... : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2017 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 223382
Главный филиал
Сиваченко, Олександр Вікторович.
Використання маркетингових комунікацій на засадах стимулювання збуту продукції підприємств машинобудування : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Олександр Вікторович Сиваченко, Запоріз. нац. ун-т.– Запоріжжя : [б.в.], 2017.– 19 с.
110 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 223382
Главный филиал
Сиваченко, Олександр Вікторович.
Використання маркетингових комунікацій на засадах стимулювання збуту продукції підприємств машинобудування : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Олександр Вікторович Сиваченко, Запоріз. нац. ун-т.– Запоріжжя : [б.в.], 2017.– 19 с.
110 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).