Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Сиваченко, Олександр Вікторович - Використання маркетингових комунікацій на засадах стимулювання збуту продукції підприємств машин...

Сиваченко, Олександр Вікторович - Використання маркетингових комунікацій на засадах стимулювання збуту продукції підприємств машин...

 Використання маркетингових комунікацій на засадах стимулювання збуту продукції підприємств машин...
Недоступно
 0 из 1
Автореферат/Дисертація
Автор: Сиваченко, Олександр Вікторович
Використання маркетингових комунікацій на засадах стимулювання збуту продукції підприємств машино... : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2017 г.
ISBN відсутній

(UA) Автореферат
A 223382
Главный филиал

Сиваченко, Олександр Вікторович.
Використання маркетингових комунікацій на засадах стимулювання збуту продукції підприємств машинобудування : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Олександр Вікторович Сиваченко, Запоріз. нац. ун-т.– Запоріжжя : [б.в.], 2017.– 19 с.
110 пр. – На укр. яз.


-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025