Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Піскун, Д. Н. - Роль маркетингу в підвищенні результативності господарювання підприємств
Піскун, Д. Н. - Роль маркетингу в підвищенні результативності господарювання підприємств
(UA) Статья
Піскун, Д. Н.
Роль маркетингу в підвищенні результативності господарювання підприємств / Д. Н. Піскун // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки.– 2018.– № 3, Т. 1 (258).– С. 205-208
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингова діяльність. 2. управління підприємствами в Україні. 3. промислові підприємства України. 4. фінансово-господарська діяльність. 5. результативність діяльності підприємств.
Піскун, Д. Н.
Роль маркетингу в підвищенні результативності господарювання підприємств / Д. Н. Піскун // Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Економічні науки.– 2018.– № 3, Т. 1 (258).– С. 205-208
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингова діяльність. 2. управління підприємствами в Україні. 3. промислові підприємства України. 4. фінансово-господарська діяльність. 5. результативність діяльності підприємств.