Одеська національна наукова
бібліотека
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день
Електронний каталог
Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.
Пошук :
Нові надходження
Простий пошук
Автори
Видавництва
Серії
Тезауруси
Індекси УДК
Довідка :
Як освоїти пошук в ЕК
Приклади оформлення бланка вимоги
Перелік наукових спеціальностей
Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS
Електронний каталог : Книги у рубриці: маркетингова діяльність
Рубрики
--> маркетингова діяльність
Рубрика
Назва:
маркетингова діяльність
Друк списку
Зв'язані описи:
Відобразити для друку:
сторінку
|
інверсія
|
сброс
|
друк
(
0
)
Нет экз.
Стаття
Назаренко, Ольга Василівна
Перспективи розвитку в'їзного туризму в Україні з використанням інструментів digital-маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Поповиченко, Ганна Сергіївна
Особливості маркетингової діяльності фермерських господарств
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Піскун, Д. Н.
Роль маркетингу в підвищенні результативності господарювання підприємств
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Газуда, Михайло
Організаційно-управлінська складова формування системи маркетингу суб'єкта господарювання
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Газуда, Леся Михайлівна
Функціональна взаємозумовленість маркетингових підходів
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Aghamirzayev, Alish
Marketing Concept of Modern Libraries (Sources of Marketing Activity in Libraries)
Маркетингова концепція сучасних бібліотек (джерела маркетингової діяльності бібліотек)
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Морохова, Валентина
Інформаційно-аналітичне забезпечення прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Макушок, О. В.
Практичні аспекти формування ефективної маркетингової стратегії
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Божкова, Вікторія Вікторівна
Публічне управління та адміністрування територій: маркетинговий аспект
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Демчук, Н. М.
Синонімічність як одна з характеристик терміносистеми маркетингової діяльності французької мови
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Бондаренко, Вікторія Іванівна
QR-код як інструмент маркетингової діяльності бібліотеки
б.г.
ISBN відсутній
Нет экз.
Стаття
Матвієнко, Оксана Володимирівна
Інформаційна концепція маркетингу: підходи до осмислення сутності
б.г.
ISBN відсутній