Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Газуда, Михайло - Організаційно-управлінська складова формування системи маркетингу суб'єкта господарювання
Газуда, Михайло - Організаційно-управлінська складова формування системи маркетингу суб'єкта господарювання
(UA) Статья
Газуда, Михайло.
Організаційно-управлінська складова формування системи маркетингу суб'єкта господарювання / Михайло Газуда, Сергій Газуда, Євгеній Білей // Геополітика України: історія і сучасність.– 2022.– Вип. 1 (28).– С. 125-131
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. суб'єкти господарювання. 2. маркетинг. 3. маркетингова діяльність. 4. маркетингові дослідження.
Газуда, Михайло.
Організаційно-управлінська складова формування системи маркетингу суб'єкта господарювання / Михайло Газуда, Сергій Газуда, Євгеній Білей // Геополітика України: історія і сучасність.– 2022.– Вип. 1 (28).– С. 125-131
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. суб'єкти господарювання. 2. маркетинг. 3. маркетингова діяльність. 4. маркетингові дослідження.