Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Газуда, Леся Михайлівна - Функціональна взаємозумовленість маркетингових підходів
Газуда, Леся Михайлівна - Функціональна взаємозумовленість маркетингових підходів
Стаття
Автор: Газуда, Леся Михайлівна
Геополітика України: історія і сучасність: Функціональна взаємозумовленість маркетингових підходів
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Газуда, Леся Михайлівна
Геополітика України: історія і сучасність: Функціональна взаємозумовленість маркетингових підходів
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Газуда, Леся Михайлівна.
Функціональна взаємозумовленість маркетингових підходів / Леся Михайлівна Газуда, Надія Волощук, Катерина Індус // Геополітика України: історія і сучасність.– 2022.– Вип. 1 (28).– С. 117-124
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. суб'єкти господарювання. 2. маркетингова діяльність. 3. маркетинг. 4. маркетингові дослідження.
Газуда, Леся Михайлівна.
Функціональна взаємозумовленість маркетингових підходів / Леся Михайлівна Газуда, Надія Волощук, Катерина Індус // Геополітика України: історія і сучасність.– 2022.– Вип. 1 (28).– С. 117-124
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. суб'єкти господарювання. 2. маркетингова діяльність. 3. маркетинг. 4. маркетингові дослідження.