Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ковшова, Ірина Олегівна - Розвиток маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств: теорія, методологія, практика
Ковшова, Ірина Олегівна - Розвиток маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств: теорія, методологія, практика
Автореферат/Дисертація
Автор: Ковшова, Ірина Олегівна
Розвиток маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств: теорія, методологія, практика : автореф. дис. … д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2018 г.
ISBN відсутній
Автор: Ковшова, Ірина Олегівна
Розвиток маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств: теорія, методологія, практика : автореф. дис. … д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2018 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 229866
Главный филиал
Ковшова, Ірина Олегівна.
Розвиток маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств: теорія, методологія, практика : автореф. дис. … д-ра екон. наук : 08.00.04 / Ірина Олегівна Ковшова, Держ. ун-т телекомунікацій.– Київ : [б.в.], 2018.– 40 с.
140 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 229866
Главный филиал
Ковшова, Ірина Олегівна.
Розвиток маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств: теорія, методологія, практика : автореф. дис. … д-ра екон. наук : 08.00.04 / Ірина Олегівна Ковшова, Держ. ун-т телекомунікацій.– Київ : [б.в.], 2018.– 40 с.
140 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).