Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Демкура, Тарас Володимирович - Маркетингові комунікації глобальних компаній мережевого маркетингу: теоретичні та прикладні аспекти
Демкура, Тарас Володимирович - Маркетингові комунікації глобальних компаній мережевого маркетингу: теоретичні та прикладні аспекти
Книга
Автор: Демкура, Тарас Володимирович
Маркетингові комунікації глобальних компаній мережевого маркетингу: теоретичні та прикладні аспекти : монографія
Видавництво: Підручники і посібники, 2018 г.
ISBN 978-966-07-3274-2
Автор: Демкура, Тарас Володимирович
Маркетингові комунікації глобальних компаній мережевого маркетингу: теоретичні та прикладні аспекти : монографія
Видавництво: Підручники і посібники, 2018 г.
ISBN 978-966-07-3274-2
(UA) Книга
III> 104546
849676 Главный филиал
Демкура, Тарас Володимирович.
Маркетингові комунікації глобальних компаній мережевого маркетингу: теоретичні та прикладні аспекти : монографія / Тарас Володимирович Демкура; Літ. ред. Маргарита Більчук.– Тернопіль : Підручники і посібники, 2018.– 222 с. : табл.
200 пр.– Бібліогр.: с. 203-222 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-07-3274-2.
УДК 339.92:[339.138:004.77
-- 1. Глобалізація – Економічні питання. 2. Маркетинг, мережевий. 3. Комунікації, маркетингові.
III> 104546
849676 Главный филиал
Демкура, Тарас Володимирович.
Маркетингові комунікації глобальних компаній мережевого маркетингу: теоретичні та прикладні аспекти : монографія / Тарас Володимирович Демкура; Літ. ред. Маргарита Більчук.– Тернопіль : Підручники і посібники, 2018.– 222 с. : табл.
200 пр.– Бібліогр.: с. 203-222 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-07-3274-2.
УДК 339.92:[339.138:004.77
-- 1. Глобалізація – Економічні питання. 2. Маркетинг, мережевий. 3. Комунікації, маркетингові.