Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Демкура, Тарас Володимирович - Маркетингові комунікації глобальних компаній мережевого маркетингу: теоретичні та прикладні аспекти

Демкура, Тарас Володимирович - Маркетингові комунікації глобальних компаній мережевого маркетингу: теоретичні та прикладні аспекти

Маркетингові комунікації глобальних компаній мережевого маркетингу: теоретичні та прикладні аспекти
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Демкура, Тарас Володимирович
Маркетингові комунікації глобальних компаній мережевого маркетингу: теоретичні та прикладні аспекти : монографія
Видавництво: Підручники і посібники, 2018 г.
ISBN 978-966-07-3274-2

(UA) Книга
III> 104546
849676 Главный филиал

Демкура, Тарас Володимирович.
Маркетингові комунікації глобальних компаній мережевого маркетингу: теоретичні та прикладні аспекти : монографія / Тарас Володимирович Демкура; Літ. ред. Маргарита Більчук.– Тернопіль : Підручники і посібники, 2018.– 222 с. : табл.
200 пр.– Бібліогр.: с. 203-222 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-07-3274-2.

УДК 339.92:[339.138:004.77

-- 1. Глобалізація – Економічні питання. 2. Маркетинг, мережевий. 3. Комунікації, маркетингові.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025