Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства

Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства

Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства : монографія
Видавництво: КНЕУ, 2019 г.
ISBN 978-966-926-261-5

(UA) Книга
III> 105792
867248 Главный филиал

Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства : монографія / В. П. Пилипчук, Н. В. Василькова, Н. Л. Савицька, Є. В. Крикавський, А. Я. Дмитрів, Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. економ. ун-т ім. Вадима Гетьмана"; За наук. ред. В. П. Пилипчук.– Київ : КНЕУ, 2019.– 463 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці розд. – На укр. яз.
ISBN 978-966-926-261-5.

УДК 339.138:330.47

-- 1. Маркетинг – Розвиток – Інформаційні технології. 2. Суспільство – Інформатизація.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025