Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства
Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства
Книга
Автор:
Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства : монографія
Видавництво: КНЕУ, 2019 г.
ISBN 978-966-926-261-5
Автор:
Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства : монографія
Видавництво: КНЕУ, 2019 г.
ISBN 978-966-926-261-5
(UA) Книга
III> 105792
867248 Главный филиал
Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства : монографія / В. П. Пилипчук, Н. В. Василькова, Н. Л. Савицька, Є. В. Крикавський, А. Я. Дмитрів, Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. економ. ун-т ім. Вадима Гетьмана"; За наук. ред. В. П. Пилипчук.– Київ : КНЕУ, 2019.– 463 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці розд. – На укр. яз.
ISBN 978-966-926-261-5.
УДК 339.138:330.47
-- 1. Маркетинг – Розвиток – Інформаційні технології. 2. Суспільство – Інформатизація.
III> 105792
867248 Главный филиал
Розвиток маркетингу в умовах інформатизації суспільства : монографія / В. П. Пилипчук, Н. В. Василькова, Н. Л. Савицька, Є. В. Крикавський, А. Я. Дмитрів, Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. економ. ун-т ім. Вадима Гетьмана"; За наук. ред. В. П. Пилипчук.– Київ : КНЕУ, 2019.– 463 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці розд. – На укр. яз.
ISBN 978-966-926-261-5.
УДК 339.138:330.47
-- 1. Маркетинг – Розвиток – Інформаційні технології. 2. Суспільство – Інформатизація.