Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Малахівська, Ганна Володимирівна - Управління лояльністю клієнтів авіакомпаній на засадах соціально-відповідального маркетингу
Малахівська, Ганна Володимирівна - Управління лояльністю клієнтів авіакомпаній на засадах соціально-відповідального маркетингу
Автореферат/Дисертація
Автор: Малахівська, Ганна Володимирівна
Управління лояльністю клієнтів авіакомпаній на засадах соціально-відповідального маркетингу : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2019 г.
ISBN відсутній
Автор: Малахівська, Ганна Володимирівна
Управління лояльністю клієнтів авіакомпаній на засадах соціально-відповідального маркетингу : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2019 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 233100
Главный филиал
Малахівська, Ганна Володимирівна.
Управління лояльністю клієнтів авіакомпаній на засадах соціально-відповідального маркетингу : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Ганна Володимирівна Малахівська, Нац. авіаційний ун-т (м. Київ, Україна).– Київ : [б.в.], 2019.– 21 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 233100
Главный филиал
Малахівська, Ганна Володимирівна.
Управління лояльністю клієнтів авіакомпаній на засадах соціально-відповідального маркетингу : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04 / Ганна Володимирівна Малахівська, Нац. авіаційний ун-т (м. Київ, Україна).– Київ : [б.в.], 2019.– 21 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).