Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Дейнега, Інна Олександрівна - Формування комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти: теорія, методологія, практика
Дейнега, Інна Олександрівна - Формування комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти: теорія, методологія, практика
Автореферат/Дисертація
Автор: Дейнега, Інна Олександрівна
Формування комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти: теорія, методологія, практика : автореф. дис. … д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2019 г.
ISBN відсутній
Автор: Дейнега, Інна Олександрівна
Формування комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти: теорія, методологія, практика : автореф. дис. … д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2019 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 234227
Главный филиал
Дейнега, Інна Олександрівна.
Формування комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти: теорія, методологія, практика : автореф. дис. … д-ра екон. наук : 08.00.04 / Інна Олександрівна Дейнега, Херсон. нац. техн. ун-т.– Херсон : [б.в.], 2019.– 40 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 234227
Главный филиал
Дейнега, Інна Олександрівна.
Формування комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти: теорія, методологія, практика : автореф. дис. … д-ра екон. наук : 08.00.04 / Інна Олександрівна Дейнега, Херсон. нац. техн. ун-т.– Херсон : [б.в.], 2019.– 40 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).