Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Чукурна, Олена Павлівна - Маркетингове ціноутворення машинобудівних підприємств в умовах глобалізації
Чукурна, Олена Павлівна - Маркетингове ціноутворення машинобудівних підприємств в умовах глобалізації
Автореферат/Дисертація
Автор: Чукурна, Олена Павлівна
Маркетингове ціноутворення машинобудівних підприємств в умовах глобалізації : автореф. дис. ... д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2019 г.
ISBN відсутній
Автор: Чукурна, Олена Павлівна
Маркетингове ціноутворення машинобудівних підприємств в умовах глобалізації : автореф. дис. ... д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2019 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 236174
Главный филиал
Чукурна, Олена Павлівна.
Маркетингове ціноутворення машинобудівних підприємств в умовах глобалізації : автореф. дис ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Олена Павлівна Чукурна, Одес. нац. політехн. ун-т.– Одеса : [б.в.], 2019.– 39 с.
120 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 236174
Главный филиал
Чукурна, Олена Павлівна.
Маркетингове ціноутворення машинобудівних підприємств в умовах глобалізації : автореф. дис ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Олена Павлівна Чукурна, Одес. нац. політехн. ун-т.– Одеса : [б.в.], 2019.– 39 с.
120 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).