Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Маркетинг і цифрові технології

Маркетинг і цифрові технології

Маркетинг і цифрові технології
Недоступно
 0 из 1
Випуск
Автор:
Маркетинг і цифрові технології. Т. 4, № 3
2020 г.
ISBN відсутній

(UA) Периодическое издание


Маркетинг і цифрові технології = Marketing and Digital Technologies : наук. журн. / Засновник Одес. нац. політехн. ун-т; Гол. ред. М. А. Окландер.– 2017- .– Одеса : ОНПУ : ТЕС, 2017 . – На укр., англ. яз.
ISSN 2522-9087.
(UA) Выпуск
XVIII 41144
Главный филиал

Маркетинг і цифрові технології.– 2020.– Т. 4, № 3.– 85 с. – На укр., англ. яз.





Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Періодичне видання

Маркетинг і цифрові технології: наук. журн.
Marketing and Digital Technologies
ОНПУ, ТЕС, 2017 г.
ISBN відсутній


Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Електронна торгівля в Україні: стан, тенденції, перспективи розвитку
Нет экз.
Стаття
Сак, Тетяна Василівна
Електронна торгівля в Україні: стан, тенденції, перспективи розвитку
б.г.
ISBN відсутній


Перспективи розвитку потенціалу світового електронно-логістичного ринку
Нет экз.
Стаття
Омельченко, В. Я.
Перспективи розвитку потенціалу світового електронно-логістичного ринку
б.г.
ISBN відсутній


Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтів
Нет экз.
Стаття
Селезньова, Ольга Олександрівна
Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтів
б.г.
ISBN відсутній


Маркетингові інструменти просування освітніх послуг за допомогою соціальних мереж
Нет экз.
Стаття
Олініченко, Катерина Сергіївна
Маркетингові інструменти просування освітніх послуг за допомогою соціальних мереж
б.г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025