Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Олініченко, Катерина Сергіївна - Маркетингові інструменти просування освітніх послуг за допомогою соціальних мереж

Олініченко, Катерина Сергіївна - Маркетингові інструменти просування освітніх послуг за допомогою соціальних мереж

Маркетингові інструменти просування освітніх послуг за допомогою соціальних мереж
Нет экз.
Стаття
Автор: Олініченко, Катерина Сергіївна
Маркетинг і цифрові технології: Маркетингові інструменти просування освітніх послуг за допомогою соціальних мереж
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Олініченко, Катерина Сергіївна.
Маркетингові інструменти просування освітніх послуг за допомогою соціальних мереж / Катерина Сергіївна Олініченко, Ольга Миколаївна Прядко, Максим Станіславович Клименко // Маркетинг і цифрові технології.– 2020.– Т. 4, № 3.– С. 34-43 : іл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.


-- 1. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 2. Інстаграм. 3. заклади вищої освіти (ЗВО). 4. освітні послуги. 5. інтернет-маркетинг. 6. маркетингові інструменти. 7. клієнтоорієнтований підхід.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 4, № 3
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025