Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Смерічевський, С. Ф. - Оцінка лояльності споживачів до торгової марки

Смерічевський, С. Ф. - Оцінка лояльності споживачів до торгової марки

Оцінка лояльності споживачів до торгової марки
Нет экз.
Стаття
Автор: Смерічевський, С. Ф.
Науковий погляд: економіка та управління: Оцінка лояльності споживачів до торгової марки
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Смерічевський, С. Ф.
Оцінка лояльності споживачів до торгової марки / С. Ф. Смерічевський, А. В. Шевченко, М. С. Савельєв // Науковий погляд: економіка та управління.– 2020.– № 1 (67).– С. 105-111 : іл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.


-- 1. лояльність споживачів. 2. торговельні марки . 3. маркетингові компанії. 4. лояльність клієнтів. 5. цільові аудиторії. 6. ефективність комунікацій. 7. бізнес-простір. 8. кластерний аналіз.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Науковий погляд: економіка та управління
Нет экз.
Випуск

Науковий погляд: економіка та управління № 1 (67)
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025