Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Буторіна, В. Б. - Механізм використання інструментарію психологічного впливу реклами на споживача
Буторіна, В. Б. - Механізм використання інструментарію психологічного впливу реклами на споживача
Стаття
Автор: Буторіна, В. Б.
Причорноморські економічні студії: Механізм використання інструментарію психологічного впливу реклами на споживача
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Буторіна, В. Б.
Причорноморські економічні студії: Механізм використання інструментарію психологічного впливу реклами на споживача
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Буторіна, В. Б.
Механізм використання інструментарію психологічного впливу реклами на споживача / В. Б. Буторіна // Причорноморські економічні студії.– 2020.– Вип. 54.– С. 85-90 : іл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. психологія реклами. 2. психологічний вплив. 3. цільові аудиторії. 4. психологічні стратегії. 5. рекламні комунікації. 6. етика реклами. 7. споживачі.
Буторіна, В. Б.
Механізм використання інструментарію психологічного впливу реклами на споживача / В. Б. Буторіна // Причорноморські економічні студії.– 2020.– Вип. 54.– С. 85-90 : іл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. психологія реклами. 2. психологічний вплив. 3. цільові аудиторії. 4. психологічні стратегії. 5. рекламні комунікації. 6. етика реклами. 7. споживачі.