Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Anataichuk, Inna M. - Advertisement as a Means of Communication: the content and Peculiarities of Translation
Anataichuk, Inna M. - Advertisement as a Means of Communication: the content and Peculiarities of Translation
(UA) Статья
Anataichuk, Inna M.
Advertisement as a Means of Communication: the content and Peculiarities of Translation / Inna M. Anataichuk, Yelena Ye. Beresten, Viktoriya S. Sazonova // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Сер. Філологічні науки.– 2020.– № 2 (20).– P. 299-310
Бібліогр.: 15 назв . – На англ. яз.
-- 1. реклама. 2. медіадискурс. 3. цільові аудиторії. 4. перекладацькі трансформації. 5. дослівний переклад. 6. транслітерація.
Anataichuk, Inna M.
Advertisement as a Means of Communication: the content and Peculiarities of Translation / Inna M. Anataichuk, Yelena Ye. Beresten, Viktoriya S. Sazonova // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Сер. Філологічні науки.– 2020.– № 2 (20).– P. 299-310
Бібліогр.: 15 назв . – На англ. яз.
-- 1. реклама. 2. медіадискурс. 3. цільові аудиторії. 4. перекладацькі трансформації. 5. дослівний переклад. 6. транслітерація.