Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Царенко, Ілона Олександрівна - Стратегії форенізації та доместикації при перекладі міжнародної реклами та продуктів кіно- та тел...
Царенко, Ілона Олександрівна - Стратегії форенізації та доместикації при перекладі міжнародної реклами та продуктів кіно- та тел...
(UA) Статья
Царенко, Ілона Олександрівна.
Стратегії форенізації та доместикації при перекладі міжнародної реклами та продуктів кіно- та телеіндустрії / Ілона Олександрівна Царенко, Олена Олександрівна Царенко // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Сер. Філологічні науки.– 2020.– № 2 (20).– С. 328-336
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. переклад. 2. форенізація. 3. доместикація. 4. титрування. 5. дубляж. 6. економічна вигода. 7. економічні втрати. 8. аудіовізуальні матеріали. 9. міжнародна реклама. 10. кіноіндустрія.
Царенко, Ілона Олександрівна.
Стратегії форенізації та доместикації при перекладі міжнародної реклами та продуктів кіно- та телеіндустрії / Ілона Олександрівна Царенко, Олена Олександрівна Царенко // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Сер. Філологічні науки.– 2020.– № 2 (20).– С. 328-336
Бібліогр.: 16 назв . – На укр. яз.
-- 1. переклад. 2. форенізація. 3. доместикація. 4. титрування. 5. дубляж. 6. економічна вигода. 7. економічні втрати. 8. аудіовізуальні матеріали. 9. міжнародна реклама. 10. кіноіндустрія.