Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Проскурніна, Надія Вікторівна - Трансформація маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації
Проскурніна, Надія Вікторівна - Трансформація маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації
Автореферат/Дисертація
Автор: Проскурніна, Надія Вікторівна
Трансформація маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації : автореф. дис. ... д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2021 г.
ISBN відсутній
Автор: Проскурніна, Надія Вікторівна
Трансформація маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації : автореф. дис. ... д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2021 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 243057
Главный филиал
Проскурніна, Надія Вікторівна.
Трансформація маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації : автореф. дис ... д-ра екон. наук : спец. 08.00.04 / Надія Вікторівна Проскурніна, Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі.– Харків : [б.в.], 2021.– 36 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 243057
Главный филиал
Проскурніна, Надія Вікторівна.
Трансформація маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізації : автореф. дис ... д-ра екон. наук : спец. 08.00.04 / Надія Вікторівна Проскурніна, Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі.– Харків : [б.в.], 2021.– 36 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).