Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Теодорська, Л. І. - Особливості рекламування "дитячих" товарів

Теодорська, Л. І. - Особливості рекламування "дитячих" товарів

Особливості рекламування "дитячих" товарів
Нет экз.
Стаття
Автор: Теодорська, Л. І.
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації: Особливості рекламування "дитячих" товарів
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Теодорська, Л. І.
Особливості рекламування "дитячих" товарів / Л. І. Теодорська // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації.– 2017.– Вип. 12.– С. 97-101
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.


-- 1. рекламування дитячих товарів. 2. рекламні повідомлення. 3. дитяча аудиторія. 4. ґендер. 5. цільові аудиторії. 6. рекламні зображення.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації
Нет экз.
Випуск

Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації Вип. 12
2017 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025