Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Теодорська, Л. І. - Особливості рекламування "дитячих" товарів
Теодорська, Л. І. - Особливості рекламування "дитячих" товарів
(UA) Статья
Теодорська, Л. І.
Особливості рекламування "дитячих" товарів / Л. І. Теодорська // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації.– 2017.– Вип. 12.– С. 97-101
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламування дитячих товарів. 2. рекламні повідомлення. 3. дитяча аудиторія. 4. ґендер. 5. цільові аудиторії. 6. рекламні зображення.
Теодорська, Л. І.
Особливості рекламування "дитячих" товарів / Л. І. Теодорська // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Соціальні комунікації.– 2017.– Вип. 12.– С. 97-101
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламування дитячих товарів. 2. рекламні повідомлення. 3. дитяча аудиторія. 4. ґендер. 5. цільові аудиторії. 6. рекламні зображення.