Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Чайковська, Марина Петрівна - Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових транс...

Чайковська, Марина Петрівна - Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових транс...

Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових транс...
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Чайковська, Марина Петрівна
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових транс... : монографія
Видавництво: Олді-Плюс, 2021 г.
ISBN 978-966-289-537-7

(UA) Книга
III> 110097
911435 Главный филиал

Чайковська, Марина Петрівна.
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових трансформацій : монографія / Марина Петрівна Чайковська, Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова.– Херсон : Олді-Плюс, 2021.– 369 с. : іл., схеми, табл.
300 пр.– Бібліогр.: с. 336-369 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-289-537-7.

УДК 005.8:004]:339.138](02.064)

-- 1. Маркетинг – Інформаційні технології – Управління – Монографії.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025