Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Гнот, Тарас Володимирович - Моделювання стратегії інтернет-маркетингу з використанням інструментарію Data Science
Гнот, Тарас Володимирович - Моделювання стратегії інтернет-маркетингу з використанням інструментарію Data Science
Автореферат/Дисертація
Автор: Гнот, Тарас Володимирович
Моделювання стратегії інтернет-маркетингу з використанням інструментарію Data Science : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2021 г.
ISBN відсутній
Автор: Гнот, Тарас Володимирович
Моделювання стратегії інтернет-маркетингу з використанням інструментарію Data Science : автореф. дис. … канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2021 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 245471
Главный филиал
Гнот, Тарас Володимирович.
Моделювання стратегії інтернет-маркетингу з використанням інструментарію Data Science : автореф. дис. … канд. екон. наук : спец. 08.00.11 / Тарас Володимирович Гнот, Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. економ. ун-т ім. Вадима Гетьмана".– Київ : [б.в.], 2021.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці.
A 245471
Главный филиал
Гнот, Тарас Володимирович.
Моделювання стратегії інтернет-маркетингу з використанням інструментарію Data Science : автореф. дис. … канд. екон. наук : спец. 08.00.11 / Тарас Володимирович Гнот, Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. економ. ун-т ім. Вадима Гетьмана".– Київ : [б.в.], 2021.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці.