Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Супрун, В. М. - Медіаконцепт "материнство" у сучасній телевізійній рекламі: специфіка, соціальна значущість
Супрун, В. М. - Медіаконцепт "материнство" у сучасній телевізійній рекламі: специфіка, соціальна значущість
(UA) Статья
Супрун, В. М.
Медіаконцепт "материнство" у сучасній телевізійній рекламі: специфіка, соціальна значущість / В. М. Супрун // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика.– 2021.– Т. 32 (71), № 2, ч. 2.– С. 214-220
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. телебачення. 2. телевізійна реклама. 3. медіаконцепти. 4. материнство. 5. комунікація. 6. масова аудиторія. 7. цільова аудиторія. 8. механізми впливу. 9. соціальна значущість.
Супрун, В. М.
Медіаконцепт "материнство" у сучасній телевізійній рекламі: специфіка, соціальна значущість / В. М. Супрун // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика.– 2021.– Т. 32 (71), № 2, ч. 2.– С. 214-220
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. телебачення. 2. телевізійна реклама. 3. медіаконцепти. 4. материнство. 5. комунікація. 6. масова аудиторія. 7. цільова аудиторія. 8. механізми впливу. 9. соціальна значущість.