Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Chebanova, T. - Social Media Marketing as a Tool for Promoting Services and Products Online

Chebanova, T. - Social Media Marketing as a Tool for Promoting Services and Products Online

Social Media Marketing as a Tool for Promoting Services and Products Online
Нет экз.
Стаття
Автор: Chebanova, T.
Інвестиції: практика та досвід: Social Media Marketing as a Tool for Promoting Services and Products Online
Social Media Marketing як інструмент просування послуг та товарів у мережі Інтернет
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Chebanova, T.
Social Media Marketing as a Tool for Promoting Services and Products Online = Social Media Marketing як інструмент просування послуг та товарів у мережі Інтернет / T. Chebanova, S. Lysa, A. Kulik // Інвестиції: практика та досвід.– 2023.– № 11: червень.– С. 65-70 : табл.
Бібліогр.: 6 назв . – На англ. яз.


-- 1. соціальний маркетинг. 2. рекламні кампанії. 3. цільові аудиторії. 4. маркетинг у соціальних мережах (SMM).


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 11: червень
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025