Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Jasnikowski, A. - Propaganda and PR in social networks as an element of anti-crisis marketing of certain territories
Jasnikowski, A. - Propaganda and PR in social networks as an element of anti-crisis marketing of certain territories
Стаття
Автор: Jasnikowski, A.
Вісник Херсонського національного технічного університету: Propaganda and PR in social networks as an element of anti-crisis marketing of certain territories
Пропаганда та PR у соціальних мережах як елемент антикризового маркетингу окремих територій
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Jasnikowski, A.
Вісник Херсонського національного технічного університету: Propaganda and PR in social networks as an element of anti-crisis marketing of certain territories
Пропаганда та PR у соціальних мережах як елемент антикризового маркетингу окремих територій
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Jasnikowski, A.
Propaganda and PR in social networks as an element of anti-crisis marketing of certain territories = Пропаганда та PR у соціальних мережах як елемент антикризового маркетингу окремих територій / A. Jasnikowski, A. S. Rosokhata, A. S. Reva // Вісник Херсонського національного технічного університету.– 2022.– № 2 (81).– С. 223-232 : іл., табл.
Бібліогр.: 23 назви . – На англ. яз.
-- 1. соціальні мережі. 2. маркетинг. 3. SMM-просування. 4. антикризові інструменти. 5. цільові аудиторії. 6. воєнний час.
Jasnikowski, A.
Propaganda and PR in social networks as an element of anti-crisis marketing of certain territories = Пропаганда та PR у соціальних мережах як елемент антикризового маркетингу окремих територій / A. Jasnikowski, A. S. Rosokhata, A. S. Reva // Вісник Херсонського національного технічного університету.– 2022.– № 2 (81).– С. 223-232 : іл., табл.
Бібліогр.: 23 назви . – На англ. яз.
-- 1. соціальні мережі. 2. маркетинг. 3. SMM-просування. 4. антикризові інструменти. 5. цільові аудиторії. 6. воєнний час.