Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Aghamirzayev, Alish - Marketing Concept of Modern Libraries (Sources of Marketing Activity in Libraries)

Aghamirzayev, Alish - Marketing Concept of Modern Libraries (Sources of Marketing Activity in Libraries)

Marketing Concept of Modern Libraries (Sources of Marketing Activity in Libraries)
Нет экз.
Стаття
Автор: Aghamirzayev, Alish
Грані: Marketing Concept of Modern Libraries (Sources of Marketing Activity in Libraries)
Маркетингова концепція сучасних бібліотек (джерела маркетингової діяльності бібліотек)
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Aghamirzayev, Alish.
Marketing Concept of Modern Libraries (Sources of Marketing Activity in Libraries) = Маркетингова концепція сучасних бібліотек (джерела маркетингової діяльності бібліотек) / Alish Aghamirzayev, Nigar Aliagha Gizi Seyidli // Грані.– 2023.– Т. 26, № 2.– С. 47-50
Бібліогр.: 9 назв . – На англ. яз.


-- 1. маркетинг. 2. неприбуткові організації. 3. маркетингова діяльність. 4. бібліотеки. 5. комунікація.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Грані
Нет экз.
Випуск

Грані Т. 26, № 2
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025