Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Матвієнко, Оксана Володимирівна - Інформаційна концепція маркетингу: підходи до осмислення сутності

Матвієнко, Оксана Володимирівна - Інформаційна концепція маркетингу: підходи до осмислення сутності

Інформаційна концепція маркетингу: підходи до осмислення сутності
Нет экз.
Стаття
Автор: Матвієнко, Оксана Володимирівна
Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук: Інформаційна концепція маркетингу: підходи до осмислення сутності
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Матвієнко, Оксана Володимирівна.
Інформаційна концепція маркетингу: підходи до осмислення сутності / Оксана Володимирівна Матвієнко, Михайло Наумович Цивін // Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук.– 2023.– Вип. 11.– С. 125-134
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.


-- 1. маркетинг. 2. маркетингова діяльність. 3. інформаційна діяльність. 4. інформаційні ресурси. 5. соціальні комунікації.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук
Нет экз.
Випуск

Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук Вип. 11
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025