Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Матвієнко, Оксана Володимирівна - Інформаційна концепція маркетингу: підходи до осмислення сутності
Матвієнко, Оксана Володимирівна - Інформаційна концепція маркетингу: підходи до осмислення сутності
(UA) Статья
Матвієнко, Оксана Володимирівна.
Інформаційна концепція маркетингу: підходи до осмислення сутності / Оксана Володимирівна Матвієнко, Михайло Наумович Цивін // Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук.– 2023.– Вип. 11.– С. 125-134
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинг. 2. маркетингова діяльність. 3. інформаційна діяльність. 4. інформаційні ресурси. 5. соціальні комунікації.
Матвієнко, Оксана Володимирівна.
Інформаційна концепція маркетингу: підходи до осмислення сутності / Оксана Володимирівна Матвієнко, Михайло Наумович Цивін // Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук.– 2023.– Вип. 11.– С. 125-134
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинг. 2. маркетингова діяльність. 3. інформаційна діяльність. 4. інформаційні ресурси. 5. соціальні комунікації.