Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Shafranova, K. - B2B Marketing Strategies: Value Creation, Key Customer Acquisition, and Retention
Shafranova, K. - B2B Marketing Strategies: Value Creation, Key Customer Acquisition, and Retention
Стаття
Автор: Shafranova, K.
Інвестиції: практика та досвід: B2B Marketing Strategies: Value Creation, Key Customer Acquisition, and Retention
Маркетингові стратегії B2B: створення цінності, залучення ключових клієнтів та ретенція
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Shafranova, K.
Інвестиції: практика та досвід: B2B Marketing Strategies: Value Creation, Key Customer Acquisition, and Retention
Маркетингові стратегії B2B: створення цінності, залучення ключових клієнтів та ретенція
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Shafranova, K.
B2B Marketing Strategies: Value Creation, Key Customer Acquisition, and Retention = Маркетингові стратегії B2B: створення цінності, залучення ключових клієнтів та ретенція / K. Shafranova, N. Tiahunova, O. Naborna // Інвестиції: практика та досвід.– 2023.– № 15: серпень.– С. 43-48 : іл.
Бібліогр.: 6 назв . – На англ. яз.
-- 1. бізнес для бізнесу (B2B). 2. маркетингові стратегії. 3. клієнтоорієнтований підхід.
Shafranova, K.
B2B Marketing Strategies: Value Creation, Key Customer Acquisition, and Retention = Маркетингові стратегії B2B: створення цінності, залучення ключових клієнтів та ретенція / K. Shafranova, N. Tiahunova, O. Naborna // Інвестиції: практика та досвід.– 2023.– № 15: серпень.– С. 43-48 : іл.
Бібліогр.: 6 назв . – На англ. яз.
-- 1. бізнес для бізнесу (B2B). 2. маркетингові стратегії. 3. клієнтоорієнтований підхід.