Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Shafranova, K. - B2B Marketing Strategies: Value Creation, Key Customer Acquisition, and Retention

Shafranova, K. - B2B Marketing Strategies: Value Creation, Key Customer Acquisition, and Retention

B2B Marketing Strategies: Value Creation, Key Customer Acquisition, and Retention
Нет экз.
Стаття
Автор: Shafranova, K.
Інвестиції: практика та досвід: B2B Marketing Strategies: Value Creation, Key Customer Acquisition, and Retention
Маркетингові стратегії B2B: створення цінності, залучення ключових клієнтів та ретенція
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Shafranova, K.
B2B Marketing Strategies: Value Creation, Key Customer Acquisition, and Retention = Маркетингові стратегії B2B: створення цінності, залучення ключових клієнтів та ретенція / K. Shafranova, N. Tiahunova, O. Naborna // Інвестиції: практика та досвід.– 2023.– № 15: серпень.– С. 43-48 : іл.
Бібліогр.: 6 назв . – На англ. яз.


-- 1. бізнес для бізнесу (B2B). 2. маркетингові стратегії. 3. клієнтоорієнтований підхід.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 15: серпень
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025