Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Демчук, Н. М. - Синонімічність як одна з характеристик терміносистеми маркетингової діяльності французької мови
Демчук, Н. М. - Синонімічність як одна з характеристик терміносистеми маркетингової діяльності французької мови
Стаття
Автор: Демчук, Н. М.
Нова філологія: Синонімічність як одна з характеристик терміносистеми маркетингової діяльності французької мови
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Демчук, Н. М.
Нова філологія: Синонімічність як одна з характеристик терміносистеми маркетингової діяльності французької мови
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Демчук, Н. М.
Синонімічність як одна з характеристик терміносистеми маркетингової діяльності французької мови / Н. М. Демчук // Нова філологія.– 2021.– № 83.– С. 65-70 : табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. французька мова. 2. маркетингова діяльність. 3. терміни. 4. терміносистеми. 5. термінологічна лексика. 6. термінологічна синонімія. 7. терміни-дуплети. 8. оновлення термінолексики.
Демчук, Н. М.
Синонімічність як одна з характеристик терміносистеми маркетингової діяльності французької мови / Н. М. Демчук // Нова філологія.– 2021.– № 83.– С. 65-70 : табл.
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. французька мова. 2. маркетингова діяльність. 3. терміни. 4. терміносистеми. 5. термінологічна лексика. 6. термінологічна синонімія. 7. терміни-дуплети. 8. оновлення термінолексики.