Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Кушнір, Т. М. - Концептуальні засади формування маркетинг-міксу ресторанного закладу
Кушнір, Т. М. - Концептуальні засади формування маркетинг-міксу ресторанного закладу
Стаття
Автор: Кушнір, Т. М.
Інвестиції: практика та досвід: Концептуальні засади формування маркетинг-міксу ресторанного закладу
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Кушнір, Т. М.
Інвестиції: практика та досвід: Концептуальні засади формування маркетинг-міксу ресторанного закладу
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Кушнір, Т. М.
Концептуальні засади формування маркетинг-міксу ресторанного закладу / Т. М. Кушнір, М. В. Даниленко // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 3: лютий.– С. 119-123 : табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинг. 2. комплекси маркетингу (маркетинг-мікс). 3. маркетингові моделі. 4. ресторанний бізнес. 5. інноваційні інструменти. 6. цифрові (діджитал) інструменти. 7. маркетингові інструменти.
Кушнір, Т. М.
Концептуальні засади формування маркетинг-міксу ресторанного закладу / Т. М. Кушнір, М. В. Даниленко // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 3: лютий.– С. 119-123 : табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетинг. 2. комплекси маркетингу (маркетинг-мікс). 3. маркетингові моделі. 4. ресторанний бізнес. 5. інноваційні інструменти. 6. цифрові (діджитал) інструменти. 7. маркетингові інструменти.