Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Кушнір, Т. М. - Концептуальні засади формування маркетинг-міксу ресторанного закладу

Кушнір, Т. М. - Концептуальні засади формування маркетинг-міксу ресторанного закладу

Концептуальні засади формування маркетинг-міксу ресторанного закладу
Нет экз.
Стаття
Автор: Кушнір, Т. М.
Інвестиції: практика та досвід: Концептуальні засади формування маркетинг-міксу ресторанного закладу
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Кушнір, Т. М.
Концептуальні засади формування маркетинг-міксу ресторанного закладу / Т. М. Кушнір, М. В. Даниленко // Інвестиції: практика та досвід.– 2024.– № 3: лютий.– С. 119-123 : табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.


-- 1. маркетинг. 2. комплекси маркетингу (маркетинг-мікс). 3. маркетингові моделі. 4. ресторанний бізнес. 5. інноваційні інструменти. 6. цифрові (діджитал) інструменти. 7. маркетингові інструменти.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 3: лютий
2024 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025