Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Економіка харчової промисловості

Економіка харчової промисловості

Економіка харчової промисловості
Недоступно
 0 из 1
Випуск
Автор:
Економіка харчової промисловості. Т. 15, вип. 4
2023 г.
ISBN відсутній

(UA) Периодическое издание


Економіка харчової промисловості = Экономика пищевой промышленности = Food industry economics : щокварт. наук. журн. / Засновник НАН України. Ін-т проблем ринку та економ.-еколог. дослідж., Одес. нац. акад. харч. технологій; Гол. ред. Б. В. Буркинський.– Одеса : [б.в.], 2009
з вип. 3 2015 р. зміна нумерації . – На укр., рус., англ. яз.
ISSN 2312-847X.
(UA) Выпуск
XVIII 38683
Главный филиал

Економіка харчової промисловості.– 2023.– Т. 15, вип. 4.– 74 с. – На укр. яз.





Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Економіка харчової промисловості
Нет экз.
Періодичне видання

Економіка харчової промисловості: щокварт. наук. журн.
Экономика пищевой промышленности Food industry economics
[б.в.], 2009 г.
ISBN відсутній


Зв'язані описи:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Модель оцінки стану загрози для обґрунтованості ефективності фінансового забезпечення державних п...
Нет экз.
Стаття
Бурбела, А. Л.
Модель оцінки стану загрози для обґрунтованості ефективності фінансового забезпечення державних п...
б.г.
ISBN відсутній


Клієнтоорієнтований маркетинг як стратегічний інструмент успішного розвитку підприємств
Нет экз.
Стаття
Гелей, Ю. О.І.
Клієнтоорієнтований маркетинг як стратегічний інструмент успішного розвитку підприємств
б.г.
ISBN відсутній


Теоретичні підходи до трактування категорії «Брендинг регіонів»
Нет экз.
Стаття
Газуда, С. М.
Теоретичні підходи до трактування категорії «Брендинг регіонів»
б.г.
ISBN відсутній


Стратегічні орієнтири розвитку зернового ринку України в повоєнний період
Нет экз.
Стаття
Седіков, Д. В.
Стратегічні орієнтири розвитку зернового ринку України в повоєнний період
б.г.
ISBN відсутній


Ретроспектива розвитку харчової промисловості: від минулого до майбутнього
Нет экз.
Стаття
Палвашова, Г. І.
Ретроспектива розвитку харчової промисловості: від минулого до майбутнього
б.г.
ISBN відсутній


Соціально-економічний стан регіонів та розвиток регіональних ринків продукції птахівництва: оцінк...
Нет экз.
Стаття
Ніколюк, О. В.
Соціально-економічний стан регіонів та розвиток регіональних ринків продукції птахівництва: оцінк...
б.г.
ISBN відсутній


Вдосконалення інституціонального забезпечення стійкості ринку комбікормової продукції у воєнний і...
Нет экз.
Стаття
Нікішина, О. В.
Вдосконалення інституціонального забезпечення стійкості ринку комбікормової продукції у воєнний і...
б.г.
ISBN відсутній


Сучасні ціннісні орієнтири аграрної освіти у контексті конкурентної стратегії відродження України
Нет экз.
Стаття
Шабатура, Т. С.
Сучасні ціннісні орієнтири аграрної освіти у контексті конкурентної стратегії відродження України
б.г.
ISBN відсутній


Стратегічний менеджмент у стартапах: практики впровадження бізнес-стратегій для досягнення стійко...
Нет экз.
Стаття
Крайнік, О. М.
Стратегічний менеджмент у стартапах: практики впровадження бізнес-стратегій для досягнення стійко...
б.г.
ISBN відсутній


Загальна структура стратегії діджиталізації основного капіталу аграрних підприємств України
Нет экз.
Стаття
Спаський, І. Д.
Загальна структура стратегії діджиталізації основного капіталу аграрних підприємств України
б.г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025