Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Семененко, Олександра - Реклама як форма масової комунікації
Семененко, Олександра - Реклама як форма масової комунікації
Стаття
Автор: Семененко, Олександра
Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія: Реклама як форма масової комунікації
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Семененко, Олександра
Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія: Реклама як форма масової комунікації
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Семененко, Олександра.
Реклама як форма масової комунікації / Олександра Семененко // Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія.– 2023.– Т. 28, вип. 1 (27).– С. 72-81 : іл.
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. масові комунікації. 3. соціальні мережі. 4. цільові аудиторії. 5. тенденції. 6. культура споживання.
Семененко, Олександра.
Реклама як форма масової комунікації / Олександра Семененко // Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія.– 2023.– Т. 28, вип. 1 (27).– С. 72-81 : іл.
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. масові комунікації. 3. соціальні мережі. 4. цільові аудиторії. 5. тенденції. 6. культура споживання.