Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Семененко, Олександра - Реклама як форма масової комунікації

Семененко, Олександра - Реклама як форма масової комунікації

Реклама як форма масової комунікації
Нет экз.
Стаття
Автор: Семененко, Олександра
Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія: Реклама як форма масової комунікації
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Семененко, Олександра.
Реклама як форма масової комунікації / Олександра Семененко // Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія.– 2023.– Т. 28, вип. 1 (27).– С. 72-81 : іл.
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.


-- 1. реклама. 2. масові комунікації. 3. соціальні мережі. 4. цільові аудиторії. 5. тенденції. 6. культура споживання.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія
Нет экз.
Випуск

Вісник Одеського національного університету. Серія: Філологія Т. 28, вип. 1 (27)
2023 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025