Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Гелей, Ю. О.І. - Клієнтоорієнтований маркетинг як стратегічний інструмент успішного розвитку підприємств
Гелей, Ю. О.І. - Клієнтоорієнтований маркетинг як стратегічний інструмент успішного розвитку підприємств
(UA) Статья
Гелей, Ю. О.І.
Клієнтоорієнтований маркетинг як стратегічний інструмент успішного розвитку підприємств / Ю. О.І. Гелей, О. О. Ревякін, А. В. Леонідов // Економіка харчової промисловості.– 2023.– Т. 15, вип. 4.– С. 64-69 : іл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. клієнтоорієнтований маркетинг. 2. конкурентоспроможність підприємств. 3. стратегії маркетингу. 4. розвиток підприємств. 5. ефективність діяльності підприємств. 6. клієнтоорієнтований підхід.
Гелей, Ю. О.І.
Клієнтоорієнтований маркетинг як стратегічний інструмент успішного розвитку підприємств / Ю. О.І. Гелей, О. О. Ревякін, А. В. Леонідов // Економіка харчової промисловості.– 2023.– Т. 15, вип. 4.– С. 64-69 : іл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. клієнтоорієнтований маркетинг. 2. конкурентоспроможність підприємств. 3. стратегії маркетингу. 4. розвиток підприємств. 5. ефективність діяльності підприємств. 6. клієнтоорієнтований підхід.