Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Nahorna, O. - Evolution of marketing strategies: from product-oriented to client-oriented
Nahorna, O. - Evolution of marketing strategies: from product-oriented to client-oriented
Стаття
Автор: Nahorna, O.
Інвестиції: практика та досвід: Evolution of marketing strategies: from product-oriented to client-oriented
Еволюція маркетингових стратегій: від продукт-орієнтованості до клієнт-орієнтованості
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Nahorna, O.
Інвестиції: практика та досвід: Evolution of marketing strategies: from product-oriented to client-oriented
Еволюція маркетингових стратегій: від продукт-орієнтованості до клієнт-орієнтованості
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Nahorna, O.
Evolution of marketing strategies: from product-oriented to client-oriented = Еволюція маркетингових стратегій: від продукт-орієнтованості до клієнт-орієнтованості / O. Nahorna, T. Kulinich, B. Rybchynskyi // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 4: лютий.– C. 145-150 : іл., табл.
Бібліогр.: 6 назв . – На англ. яз.
-- 1. масове виробництво. 2. інтерактивний маркетинг. 3. клієнтоорієнтований маркетинг. 4. клієнтоорієнтований підхід. 5. маркетингові компанії. 6. управління попитом.
Nahorna, O.
Evolution of marketing strategies: from product-oriented to client-oriented = Еволюція маркетингових стратегій: від продукт-орієнтованості до клієнт-орієнтованості / O. Nahorna, T. Kulinich, B. Rybchynskyi // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 4: лютий.– C. 145-150 : іл., табл.
Бібліогр.: 6 назв . – На англ. яз.
-- 1. масове виробництво. 2. інтерактивний маркетинг. 3. клієнтоорієнтований маркетинг. 4. клієнтоорієнтований підхід. 5. маркетингові компанії. 6. управління попитом.