Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Nahorna, O. - Evolution of marketing strategies: from product-oriented to client-oriented

Nahorna, O. - Evolution of marketing strategies: from product-oriented to client-oriented

Evolution of marketing strategies: from product-oriented to client-oriented
Нет экз.
Стаття
Автор: Nahorna, O.
Інвестиції: практика та досвід: Evolution of marketing strategies: from product-oriented to client-oriented
Еволюція маркетингових стратегій: від продукт-орієнтованості до клієнт-орієнтованості
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Nahorna, O.
Evolution of marketing strategies: from product-oriented to client-oriented = Еволюція маркетингових стратегій: від продукт-орієнтованості до клієнт-орієнтованості / O. Nahorna, T. Kulinich, B. Rybchynskyi // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 4: лютий.– C. 145-150 : іл., табл.
Бібліогр.: 6 назв . – На англ. яз.


-- 1. масове виробництво. 2. інтерактивний маркетинг. 3. клієнтоорієнтований маркетинг. 4. клієнтоорієнтований підхід. 5. маркетингові компанії. 6. управління попитом.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 4: лютий
2025 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025