Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Ращенко, А. В. - Роль штучного інтелекту в трансформації сучасних маркетингових практик

Ращенко, А. В. - Роль штучного інтелекту в трансформації сучасних маркетингових практик

Роль штучного інтелекту в трансформації сучасних маркетингових практик
Нет экз.
Стаття
Автор: Ращенко, А. В.
Інвестиції: практика та досвід: Роль штучного інтелекту в трансформації сучасних маркетингових практик
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Ращенко, А. В.
Роль штучного інтелекту в трансформації сучасних маркетингових практик / А. В. Ращенко, А. В. Лесь // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 6: березень.– С. 66-70 : іл., табл.
Бібліогр.: 4 назви . – На укр. яз.


-- 1. ШІ в економіці. 2. маркетингова діяльність. 3. клієнти. 4. автоматизація процесів. 5. цифровий контент.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інвестиції: практика та досвід
Нет экз.
Випуск

Інвестиції: практика та досвід № 6: березень
2025 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025