Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ращенко, А. В. - Роль штучного інтелекту в трансформації сучасних маркетингових практик
Ращенко, А. В. - Роль штучного інтелекту в трансформації сучасних маркетингових практик
Стаття
Автор: Ращенко, А. В.
Інвестиції: практика та досвід: Роль штучного інтелекту в трансформації сучасних маркетингових практик
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ращенко, А. В.
Інвестиції: практика та досвід: Роль штучного інтелекту в трансформації сучасних маркетингових практик
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Ращенко, А. В.
Роль штучного інтелекту в трансформації сучасних маркетингових практик / А. В. Ращенко, А. В. Лесь // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 6: березень.– С. 66-70 : іл., табл.
Бібліогр.: 4 назви . – На укр. яз.
-- 1. ШІ в економіці. 2. маркетингова діяльність. 3. клієнти. 4. автоматизація процесів. 5. цифровий контент.
Ращенко, А. В.
Роль штучного інтелекту в трансформації сучасних маркетингових практик / А. В. Ращенко, А. В. Лесь // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 6: березень.– С. 66-70 : іл., табл.
Бібліогр.: 4 назви . – На укр. яз.
-- 1. ШІ в економіці. 2. маркетингова діяльність. 3. клієнти. 4. автоматизація процесів. 5. цифровий контент.