Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Божков, Д. С. - Компаративно-декомпозиційний аналіз дефініції «Маркетингові ризики»
Божков, Д. С. - Компаративно-декомпозиційний аналіз дефініції «Маркетингові ризики»
Стаття
Автор: Божков, Д. С.
Інвестиції: практика та досвід: Компаративно-декомпозиційний аналіз дефініції «Маркетингові ризики»
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Божков, Д. С.
Інвестиції: практика та досвід: Компаративно-декомпозиційний аналіз дефініції «Маркетингові ризики»
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Божков, Д. С.
Компаративно-декомпозиційний аналіз дефініції «Маркетингові ризики» / Д. С. Божков // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 8: квітень.– С. 70-74 : іл., табл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові ризики. 2. маркетингова діяльність. 3. управління ризиками. 4. методичний інструментарій. 5. маркетингові інструменти. 6. порівняльний аналіз. 7. компаративний аналіз. 8. економічні категорії.
Божков, Д. С.
Компаративно-декомпозиційний аналіз дефініції «Маркетингові ризики» / Д. С. Божков // Інвестиції: практика та досвід.– 2025.– № 8: квітень.– С. 70-74 : іл., табл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові ризики. 2. маркетингова діяльність. 3. управління ризиками. 4. методичний інструментарій. 5. маркетингові інструменти. 6. порівняльний аналіз. 7. компаративний аналіз. 8. економічні категорії.