Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Балук, Надія Романівна - Цифрові технології на базі штучного інтелекту в маркетингу: виклики й можливості для бізнесу
Балук, Надія Романівна - Цифрові технології на базі штучного інтелекту в маркетингу: виклики й можливості для бізнесу
(UA) Статья
Балук, Надія Романівна.
Цифрові технології на базі штучного інтелекту в маркетингу: виклики й можливості для бізнесу / Надія Романівна Балук, Інна Володимирівна Бойчук // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 3.– С. 17-25 : іл., табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифрові технології в економіці. 2. маркетингова діяльність. 3. ШІ в економіці.
Балук, Надія Романівна.
Цифрові технології на базі штучного інтелекту в маркетингу: виклики й можливості для бізнесу / Надія Романівна Балук, Інна Володимирівна Бойчук // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 3.– С. 17-25 : іл., табл.
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифрові технології в економіці. 2. маркетингова діяльність. 3. ШІ в економіці.