Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ілляшенко, Сергій Миколайович - Управління маркетинговими ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування перв...
Ілляшенко, Сергій Миколайович - Управління маркетинговими ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування перв...
(UA) Статья
Ілляшенко, Сергій Миколайович.
Управління маркетинговими ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування первинного попиту / Сергій Миколайович Ілляшенко, Юлія Сергіївна Шипуліна, Наталія Сергіївна Ілляшенко // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 2.– С. 17-29 : іл., табл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.
-- 1. управління ризиками. 2. маркетингові ризики. 3. комерціалізація інновацій. 4. управління попитом. 5. інноваційний розвиток.
Ілляшенко, Сергій Миколайович.
Управління маркетинговими ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування первинного попиту / Сергій Миколайович Ілляшенко, Юлія Сергіївна Шипуліна, Наталія Сергіївна Ілляшенко // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 2.– С. 17-29 : іл., табл.
Бібліогр.: 20 назв . – На укр. яз.
-- 1. управління ризиками. 2. маркетингові ризики. 3. комерціалізація інновацій. 4. управління попитом. 5. інноваційний розвиток.