Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Федорченко, Андрій Васильович - Маркетинг в координатах екосистемної парадигми розвитку
Федорченко, Андрій Васильович - Маркетинг в координатах екосистемної парадигми розвитку
Стаття
Автор: Федорченко, Андрій Васильович
Маркетинг і цифрові технології: Маркетинг в координатах екосистемної парадигми розвитку
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Федорченко, Андрій Васильович
Маркетинг і цифрові технології: Маркетинг в координатах екосистемної парадигми розвитку
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Федорченко, Андрій Васильович.
Маркетинг в координатах екосистемної парадигми розвитку / Андрій Васильович Федорченко, Олександр Володимирович Гречаний // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 2.– С. 92-104
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.
-- 1. бізнес-екосистеми. 2. цифрова економіка. 3. інноваційні екосистеми. 4. екосистемні підходи. 5. маркетингова діяльність.
Федорченко, Андрій Васильович.
Маркетинг в координатах екосистемної парадигми розвитку / Андрій Васильович Федорченко, Олександр Володимирович Гречаний // Маркетинг і цифрові технології.– 2024.– Т. 8, № 2.– С. 92-104
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.
-- 1. бізнес-екосистеми. 2. цифрова економіка. 3. інноваційні екосистеми. 4. екосистемні підходи. 5. маркетингова діяльність.