Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Завалій, Тетяна Олександрівна - Ознаки появи парадигми цифрового маркетингу за Т.С. Куном
Завалій, Тетяна Олександрівна - Ознаки появи парадигми цифрового маркетингу за Т.С. Куном
Стаття
Автор: Завалій, Тетяна Олександрівна
Маркетинг і цифрові технології: Ознаки появи парадигми цифрового маркетингу за Т.С. Куном
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Завалій, Тетяна Олександрівна
Маркетинг і цифрові технології: Ознаки появи парадигми цифрового маркетингу за Т.С. Куном
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Завалій, Тетяна Олександрівна.
Ознаки появи парадигми цифрового маркетингу за Т.С. Куном / Тетяна Олександрівна Завалій // Маркетинг і цифрові технології.– 2025.– Т. 9, № 1.– С. 84-102 : іл., табл.
Бібліогр.: 48 назв . – На укр. яз.
-- 1. наукові періодичні видання. 2. економічні парадигми. 3. маркетингова діяльність. 4. цифровий (діджитал) маркетинг. 5. інтернет-маркетинг. 6. економічні науки.
Завалій, Тетяна Олександрівна.
Ознаки появи парадигми цифрового маркетингу за Т.С. Куном / Тетяна Олександрівна Завалій // Маркетинг і цифрові технології.– 2025.– Т. 9, № 1.– С. 84-102 : іл., табл.
Бібліогр.: 48 назв . – На укр. яз.
-- 1. наукові періодичні видання. 2. економічні парадигми. 3. маркетингова діяльність. 4. цифровий (діджитал) маркетинг. 5. інтернет-маркетинг. 6. економічні науки.