Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Ілляшенко, Сергій Миколайович - Маркетингове управління іміджем промислового підприємства

Ілляшенко, Сергій Миколайович - Маркетингове управління іміджем промислового підприємства

Маркетингове управління іміджем промислового підприємства
Нет экз.
Стаття
Автор: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Маркетинг і цифрові технології: Маркетингове управління іміджем промислового підприємства
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Ілляшенко, Сергій Миколайович.
Маркетингове управління іміджем промислового підприємства / Сергій Миколайович Ілляшенко, Юлія Сергіївна Шипуліна, Наталія Сергіївна Ілляшенко // Маркетинг і цифрові технології.– 2025.– Т. 9, № 2.– С. 7-21 : іл., табл.
Бібліогр.: 23 назви . – На укр. яз.


-- 1. імідж підприємств. 2. промислові підприємства. 3. маркетингове управління підприємствами. 4. комунікаційні зв'язки. 5. технологічні трансформації. 6. економічні трансформації. 7. економічна нестабільність.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Маркетинг і цифрові технології
Нет экз.
Випуск

Маркетинг і цифрові технології Т. 9, № 2
2025 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025