Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Шарков Феликс Изосимович - Брендинг и культура организации (управление брендом как элиментом культуры организации)

Шарков Феликс Изосимович - Брендинг и культура организации (управление брендом как элиментом культуры организации)

Брендинг и культура организации (управление брендом как элиментом культуры организации)
Недоступно
 0 из 2
Книга
Автор: Шарков Феликс Изосимович
Брендинг и культура организации (управление брендом как элиментом культуры организации) : Учебник для студ. вузов
Видавництво: ИД "Социальные отношения", Перспектива, 2003 г.
ISBN 5-949070-08-9

(UA) Книга
III> 64070
600006 Главный филиал 601106 Главный филиал

Шарков, Феликс Изосимович.
Брендинг и культура организации (управление брендом как элиментом культуры организации) : Учебник для студ. вузов / Феликс Изосимович Шарков, Владимир Андреевич Ткачев; И.о. Акад. труда и соц. отношений, Ин-т экономики и культуры.– М. : ИД "Социальные отношения", : Перспектива, 2003.– 268 с.
1000 экз. – На рус. яз.
ISBN 5-949070-08-9 : 29.16.

ББК У521.23 Бр.
ББК У521.03

-- 1. Товарні знаки.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025