Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Дейнека Олена Євгенівна - Формування маркетингової стратегії розвитку роздрібного мережевого підприємства
Дейнека Олена Євгенівна - Формування маркетингової стратегії розвитку роздрібного мережевого підприємства
Автореферат/Дисертація
Автор: Дейнека Олена Євгенівна
Формування маркетингової стратегії розвитку роздрібного мережевого підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2011 г.
ISBN відсутній
Автор: Дейнека Олена Євгенівна
Формування маркетингової стратегії розвитку роздрібного мережевого підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2011 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 162311
Главный филиал
Дейнека, Олена Євгенівна.
Формування маркетингової стратегії розвитку роздрібного мережевого підприємства : автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Олена Євгенівна Дейнека; В.о. Вищий навч. заклад Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ).– Полтава : [б.в.], 2011.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 162311
Главный филиал
Дейнека, Олена Євгенівна.
Формування маркетингової стратегії розвитку роздрібного мережевого підприємства : автореф. дис ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Олена Євгенівна Дейнека; В.о. Вищий навч. заклад Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ).– Полтава : [б.в.], 2011.– 20 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).