Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Корольчук Олександр Петрович - Стратегія формування та розвитку вертикальних маркетингових систем на основі франчайзингових відн...
Корольчук Олександр Петрович - Стратегія формування та розвитку вертикальних маркетингових систем на основі франчайзингових відн...
Автореферат/Дисертація
Автор: Корольчук Олександр Петрович
Стратегія формування та розвитку вертикальних маркетингових систем на основі франчайзингових відн... : автореф. дис. ... д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2008 г.
ISBN відсутній
Автор: Корольчук Олександр Петрович
Стратегія формування та розвитку вертикальних маркетингових систем на основі франчайзингових відн... : автореф. дис. ... д-ра екон. наук
Видавництво: [б.в.], 2008 г.
ISBN відсутній
(UA) Автореферат
A 174067
Главный филиал
Корольчук, Олександр Петрович.
Стратегія формування та розвитку вертикальних маркетингових систем на основі франчайзингових відносин : автореф. дис ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Олександр Петрович Корольчук; В.о. Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : [б.в.], 2008.– 41 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
A 174067
Главный филиал
Корольчук, Олександр Петрович.
Стратегія формування та розвитку вертикальних маркетингових систем на основі франчайзингових відносин : автореф. дис ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Олександр Петрович Корольчук; В.о. Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.– Донецьк : [б.в.], 2008.– 41 с.
100 пр. – На укр. яз.
-- 1. Економічні науки – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).