Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Смерічевський, С. Ф. - Оцінка лояльності споживачів до торгової марки
Смерічевський, С. Ф. - Оцінка лояльності споживачів до торгової марки
Стаття
Автор: Смерічевський, С. Ф.
Науковий погляд: економіка та управління: Оцінка лояльності споживачів до торгової марки
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Смерічевський, С. Ф.
Науковий погляд: економіка та управління: Оцінка лояльності споживачів до торгової марки
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Смерічевський, С. Ф.
Оцінка лояльності споживачів до торгової марки / С. Ф. Смерічевський, А. В. Шевченко, М. С. Савельєв // Науковий погляд: економіка та управління.– 2020.– № 1 (67).– С. 105-111 : іл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. лояльність споживачів. 2. торговельні марки . 3. маркетингові кампанії. 4. лояльність клієнтів. 5. цільова аудиторія. 6. ефективність комунікацій. 7. бізнес-простір. 8. кластерний аналіз.
Смерічевський, С. Ф.
Оцінка лояльності споживачів до торгової марки / С. Ф. Смерічевський, А. В. Шевченко, М. С. Савельєв // Науковий погляд: економіка та управління.– 2020.– № 1 (67).– С. 105-111 : іл.
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. лояльність споживачів. 2. торговельні марки . 3. маркетингові кампанії. 4. лояльність клієнтів. 5. цільова аудиторія. 6. ефективність комунікацій. 7. бізнес-простір. 8. кластерний аналіз.