Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Чайковська, Марина Петрівна - Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових транс...
Чайковська, Марина Петрівна - Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових транс...
Книга
Автор: Чайковська, Марина Петрівна
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових транс... : монографія
Видавництво: Олді-Плюс, 2021 г.
ISBN 978-966-289-537-7
Автор: Чайковська, Марина Петрівна
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових транс... : монографія
Видавництво: Олді-Плюс, 2021 г.
ISBN 978-966-289-537-7
(UA) Книга
III> 110097
911435 Главный филиал
Чайковська, Марина Петрівна.
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових трансформацій : монографія / Марина Петрівна Чайковська, Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова.– Херсон : Олді-Плюс, 2021.– 369 с. : іл., схеми, табл.
300 пр.– Бібліогр.: с. 336-369 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-289-537-7.
УДК 005.8:004]:339.138](02.064)
-- 1. Маркетинг – Інформаційні технології – Управління – Монографії.
III> 110097
911435 Главный филиал
Чайковська, Марина Петрівна.
Концептуально-методологічні засади управління маркетинговими ІТ-проєктами в умовах цифрових трансформацій : монографія / Марина Петрівна Чайковська, Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова.– Херсон : Олді-Плюс, 2021.– 369 с. : іл., схеми, табл.
300 пр.– Бібліогр.: с. 336-369 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-289-537-7.
УДК 005.8:004]:339.138](02.064)
-- 1. Маркетинг – Інформаційні технології – Управління – Монографії.