Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Книги у рубриці: Соціально-етичні питання
Рубрики
--> Соціально-етичні питання
Друк списку
--> Соціально-етичні питання
Рубрика
- Назва:
- Соціально-етичні питання
Друк списку
Зв'язані описи:
Книга
Федько Валерий Павлович
Маркетинг. 100 экзаменационных ответов: Экспресс-справочник для студентов ВУЗов
ИКЦ МарТ, ИЦ "МарТ", 2003 г.
ISBN 5-241-00012-7
Федько Валерий Павлович
Маркетинг. 100 экзаменационных ответов: Экспресс-справочник для студентов ВУЗов
ИКЦ МарТ, ИЦ "МарТ", 2003 г.
ISBN 5-241-00012-7
Книга
Парсяк, Володимир Никифорович
Маркетинг. Гібридна дійсність: підручник
Видавничий дім "Гельветика", 2023 г.
ISBN 978-617-554-147-0
Парсяк, Володимир Никифорович
Маркетинг. Гібридна дійсність: підручник
Видавничий дім "Гельветика", 2023 г.
ISBN 978-617-554-147-0
Книга
Котлер Филип
Маркетинг. Гостеприимство. Туризм: Учеб. для студ. вузов
Marketing for Hospitality and Tourism
ЮНИТИ-ДАНА, 2002 г.
ISBN 5-238-00378-1
Котлер Филип
Маркетинг. Гостеприимство. Туризм: Учеб. для студ. вузов
Marketing for Hospitality and Tourism
ЮНИТИ-ДАНА, 2002 г.
ISBN 5-238-00378-1
Книга
Маркетинг. Методичні вказівки до самостійної роботи студента при підготовці до лекційних занять: метод. вказ. до самост. роботи студ. при підгот. до лекц. занять, з дисц. "Маркетинг" для...
Наука і техніка, 2012 г.
ISBN відсутній
Маркетинг. Методичні вказівки до самостійної роботи студента при підготовці до лекційних занять: метод. вказ. до самост. роботи студ. при підгот. до лекц. занять, з дисц. "Маркетинг" для...
Наука і техніка, 2012 г.
ISBN відсутній
Книга
Гончаров Станіслав Михайлович
Маркетинг. Практикум. Вправи, ситуації, тести: кредит.-модульна система організації навч. процесу: навч. посібник
НУВГП, 2009 г.
ISBN відсутній
Гончаров Станіслав Михайлович
Маркетинг. Практикум. Вправи, ситуації, тести: кредит.-модульна система організації навч. процесу: навч. посібник
НУВГП, 2009 г.
ISBN відсутній
Книга
Кеворков Владимир Владимирович
Маркетинг. Регламент бизнес-процесса
ISBN 5-900045-49-8
Кеворков Владимир Владимирович
Маркетинг. Регламент бизнес-процесса
Серія: Академия рекламы
РИП-холдинг, 2003 г.ISBN 5-900045-49-8
Книга
Гаркавенко Світлана Степанівна
Маркетинг. Робочий конспект та навчальні тестові завдання: Навчальний посібник для студ. вузів
Лібра, 2004 г.
ISBN 966-7035-64-6
Гаркавенко Світлана Степанівна
Маркетинг. Робочий конспект та навчальні тестові завдання: Навчальний посібник для студ. вузів
Лібра, 2004 г.
ISBN 966-7035-64-6
Книга
Корольчук О. П.
Маркетинг. Ситуативні творчі та контрольні завдання. Практикум: [Навчальний посібник]
КНТЕУ, 2003 г.
ISBN 966-629-069-3
Корольчук О. П.
Маркетинг. Ситуативні творчі та контрольні завдання. Практикум: [Навчальний посібник]
КНТЕУ, 2003 г.
ISBN 966-629-069-3
Книга
Маркетинг. Ситуаційні вправи: Навчальний посібник для студентів вищ. навч. закладів
НМЦ "Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні", 2004 г.
ISBN 966-84872-2-2
Маркетинг. Ситуаційні вправи: Навчальний посібник для студентів вищ. навч. закладів
НМЦ "Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні", 2004 г.
ISBN 966-84872-2-2
Книга
Маркетинг. Тема: Складання бізнес-плану як інструменту маркетингової оцінки перспектив господарсь...: метод. вказівки до практ. занять з дисципліни для студ. усіх форм навчання, У521.23я7
Вид-во ЛКА, 2007 г.
ISBN відсутній
Маркетинг. Тема: Складання бізнес-плану як інструменту маркетингової оцінки перспектив господарсь...: метод. вказівки до практ. занять з дисципліни для студ. усіх форм навчання, У521.23я7
Вид-во ЛКА, 2007 г.
ISBN відсутній
Книга
Крылова Галина Дмитриевна
Маркетинг. Теория и практика: Учебник для студентов ВУЗов
ЮНИТИ-ДАНА, 2004 г.
ISBN відсутній
Крылова Галина Дмитриевна
Маркетинг. Теория и практика: Учебник для студентов ВУЗов
ЮНИТИ-ДАНА, 2004 г.
ISBN відсутній
Книга
Корж Марина Володимирівна
Маркетинг. Теорія і практика. Модуль 1. Сучасна концепція маркетингу: навч. посіб. для студ. ВНЗів
ДДМА, 2011 г.
ISBN 978-966-379-502-7
Корж Марина Володимирівна
Маркетинг. Теорія і практика. Модуль 1. Сучасна концепція маркетингу: навч. посіб. для студ. ВНЗів
ДДМА, 2011 г.
ISBN 978-966-379-502-7
Книга
Соколова Людмила Василівна
Маркетинг. Теорія та практика: навч. посіб.
Компанія СМІТ, 2011 г.
ISBN 978-966-2028-85-0
Соколова Людмила Василівна
Маркетинг. Теорія та практика: навч. посіб.
Компанія СМІТ, 2011 г.
ISBN 978-966-2028-85-0
Книга
Маркетинг. Формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів: навч. посіб., для учнів проф.-техн. училищ
Кондор, 2011 г.
ISBN 978-966-351-338-6
Маркетинг. Формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів: навч. посіб., для учнів проф.-техн. училищ
Кондор, 2011 г.
ISBN 978-966-351-338-6
Книга
Вачевський Мирон Васильович
Маркетинг. Формування професійної компетенції: Підручник для студентів ВНЗ
ВД "Професіонал", 2005 г.
ISBN відсутній
Вачевський Мирон Васильович
Маркетинг. Формування професійної компетенції: Підручник для студентів ВНЗ
ВД "Професіонал", 2005 г.
ISBN відсутній
Книга
Ілляшенко С. М.
Маркетинг: бакалаврський курс: Навч. посібник для студентів ВНЗ
Університетська книга, 2004 г.
ISBN 966-680-158-2
Ілляшенко С. М.
Маркетинг: бакалаврський курс: Навч. посібник для студентів ВНЗ
Університетська книга, 2004 г.
ISBN 966-680-158-2
Книга
Маркетинг: бакалаврський курс: підручник, для студентів вищ. навч. закл.
Університетська книга, 2017 г.
ISBN 978-966-680-477-1
Маркетинг: бакалаврський курс: підручник, для студентів вищ. навч. закл.
Університетська книга, 2017 г.
ISBN 978-966-680-477-1